Estàs aci7º cumpleaños "Masa Crítica" en Alacant

7º cumpleaños "Masa Crítica" en Alacant


Escrit per Ateneu Llibertari l'Escletxa - a 05 Febrer 2010

¡¡¡Animamos a la gente a coger la bici , el disfraz y ganas de pedalear en compañía el próximo viernes 5 de Febrero a las 20h en la Plaza de Toros, y celebrar con nosotros este 7º Aniversario de celebración de la Masa crítica en Alicante!!!

El próximo viernes 5 de Febrero celebramos el 7º aniversario de la Masa Critica en Alicante, este movimiento silencioso, que reivindica el uso de la bici  como medio de transporte cotidiano llega a su séptimo año con nuevas ilusiones y esperanzas en que algo está cambiando, y para bien,  con respecto a la bici en nuestra ciudad.

qui som?

l'Ateneu llibertari l'Escletxa és un col•lectiu d’afinitat que s’articula al voltant de les sensibilitats llibertàries i les ganes de subvertir la realitat de cadascun dels seus individus. Ens organitzem de manera assembleària mitjançant la qual intentem promoure la cultura crítica, el pensament i l'acció per a aconseguir una societat més justa i igualitària.
L'Ateneu vol ser un lloc de reunió i conspiració contra l'estat, el capital i tot allò que ens impideix realitzar-nos com a persones.
Centrem la nostra activitat a la ciutat d’Alacant, encara que som conscients de les dimensions mundials de l’explotació i també de les resistències que es creen com a resposta, allà on siga que es donen, per això mai oblidem les lluites que es donen fora del nostre entorn més immediat.

enllaços